Velkommen til Sexytoy.dk

KUNDESERVICE +45 60 740 740

Mandag to Fredag: 10.00 - 16.00

KURV

Vare - 0,00 kr

Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 kr

Reklamation

Ifølge købeloven har du 24 måneders reklamationsret.
Her kan du læse, hvad dette indebærer. 
Vi har valgt at stille os selv de spørgsmål, man kan have inden man vil benytte sig af sin reklamationsret.
Dette gør vi så du hurtigt og nemt kan danne dig et overblik.

Hvad skal jeg gøre, hvis mit produkt går i stykker?
Går dit produkt i stykker, skal du kontakte os pr. mail på mail@sexytoy.dk
Du skal kontakte os hurtigst muligt, så vi effektivt kan finde en løsning.

Går produktet i stykker efter de 24 måneder, fra du har modtaget produktet gælder din reklamationsret ikke længere.

Hvad skal jeg skrive i min henvendelse?
Det er vigtigt du gør klart, hvad fejlen er. 
Det kunne være at produktet ikke vibrerer længere eller dør for strøm hurtigt.
Når vi modtager din henvendelse pr. mail, tager vi en dialog op om problemet.
Derudover vedhæfter vi en reklamationsformular, som du bedes udfylde og sende med produktet.
Vi forklarer dig den kommende process i reklamationssagen.
Alle reklamationssager har en behandlingstid på ca. 14 dage, fra vi modtager produktet.

Hvad dækker reklamationsretten?
Reklamationsretten gælder alle fejl, mangler og skader, som ikke er opstået grundet slitage, vold, uautoriseret indgreb, forkert betjening og dårlig vedligeholdelse.

Hvad kan jeg opnå ved at gøre brug af min reklamationsret?
Når vi modtager produktet, vurderer vi om skaden kan repareres, kan den ikke det har du følgende muligheder.
a) Et nyt tilsvarende produkt
b) Pengene retur
c) Afslag i prisen

Vi fører altid en tæt dialog med dig da vi mener, at vi i fællesskab bedst kan finde frem til en god løsning.
Vælger du at få pengene retur, skal vi bruge dit reg. nr og konto nr. da vi overfører pengene via kontooverførsel.

Hvor skal jeg sende produktet hen?
Til følgende adresse:

DD Invest Randers ApS
Kobbersmedevej 8
DK-8920 Randers

Bor du i nærheden, kan vi sagtens aftale personlig overdragelse.
BEMÆRK! Vi modtager ikke post sendt pr. efterkrav.

Hvem betaler fragten?
Du skal selv betale fragten, når du sender et produkt retur til os.
Vi betaler fragten fra os til dig hvis:
- Du ønsker at bytte til et tilsvarende produkt
- Ønsker afslag i prisen og produktet retur
- Produktet bliver repareret
- Produktet ikke havde nogen fejl efter grundig undersøgelse